Na co se nás ptáte

Objednávky a doprava

Jaké jsou možnosti dopravy a kolik stojí?
Nabízíme doručení kurýrní službou Messenger, naším kurýrem nebo osobní odběr v naší pivovarské hospůdce. Bližší informace k dopravě najdete na této stránce. Cena dopravy závisí na velikosti objednávky a zvoleném způsobu doručení. Přesnou kalkulaci uvidíte při dokončení objednávky.
Jak dlouho trvá doručení objednávky?
Balíme a odesíláme co nejrychleji, zpravidla během 1-2 pracovních dní. Kdy k vám daná objednávka doputuje pak závisí také na zvoleném způsobu dopravy. Pokud jde o limitovanou edici nebo speciální balení, může to trvat o něco déle – vždy ale najdete přesné info u produktu.
Je možné objednávku osobně vyzvednout?
Ano, osobní odběr je možný v naší pivovarské hospůdce. Jakmile bude vaše objednávka připravena, pošleme vám e-mail s detaily. A když už tam budete, můžete si dát jedno točené.
Posíláte pivo i do zahraničí?
Aktuálně doručujeme pouze po ČR. Pokud ale chcete poslat pivo někomu za hranice, kontaktujte nás a pokusíme se najít řešení!
Co dělat, když chci změnit nebo zrušit objednávku?
Pokud si to rozmyslíte, dejte nám co nejdříve vědět na e-mail nebo telefon. Pokud balíček ještě neodešel, rádi vám objednávku upravíme nebo zrušíme.

Pivo a produkty

Jaká piva nabízíte a v čem jsou jedinečná?
Vaříme pivo srdcem a rukama – poctivě a s láskou k tradici. V nabídce máme ležáky, ALE, IPA i speciální limitované edice, které nikde jinde neochutnáte. Všechna naše piva jsou inspirována Beskydami a místním řemeslem.
Jak správně skladovat řemeslné pivo?
Nejlépe mu bude v chladu a temnu – ideálně v lednici nebo ve sklepě, kde není přímé světlo. Doporučujeme ho vypít co nejdříve, abyste si ho užili v nejlepší kondici.
Jaké pivo doporučujete jako dárek?
Skvělým dárkem jsou limitované edice nebo dárkové sady, které nabízíme v elegantním balení. Pokud nevíte, co vybrat, sestavte si vlastní dárkový balíček a přidejte k němu třeba personalizovanou etiketu.
Mohu si sestavit vlastní dárkovou sadu?
Ano! Vyberte si svá oblíbená piva a my vám je zabalíme do krásné dárkové krabice. A pokud chcete něco speciálního, napište nám a vymyslíme to společně!
Jsou vaše piva nefiltrovaná/nepasterizovaná?
Ano, všechna naše piva jsou nefiltrovaná a nepasterizovaná, což znamená, že chutnají přesně tak, jak mají – autenticky a živě.

Sudy a velká balení

Jak objednat sudové pivo a co k tomu potřebuji?
Jednoduše přidejte sud do košíku a vyberte si způsob dopravy. Pokud nemáte výčep, tak vám ho v případě osobního odběru v naší pivovarské hospůdce zapůjčíme na víkend zdarma. Pokud to k nám z ruky, můžete si výčep zakoupit. Další příslušenství k výčepům najdete tady.
Jak dlouho vydrží pivo v sudu čerstvé?
Po naražení doporučujeme pivo vypít do 7–10 dní, aby si zachovalo svou kvalitu a chuť.
Jaké jsou možnosti pro firmy a velkoobchodní odběratele?
Pokud chcete nabízet naše pivo ve svém podniku, máme pro vás speciální B2B podmínky a možnost vlastních etiket. Více informací najdete v sekci Velkoobchod.

Platba a reklamace

Jaké platební metody akceptujete?
Můžete platit kartou online, bankovním převodem nebo hotově při osobním převzetí v naší pivovarské hospůdce.
Co dělat, když dorazí poškozené zboží?
To nás moc mrzí. Nezoufejte a pošlete nám fotky poškozeného balíčku na objednavky@pivovarogar.cz a společně to vyřešíme – buď vám pošleme nové pivo, nebo najdeme jinou náhradu.
Jak probíhá reklamace nebo vrácení piva?
Pokud nejste s objednávkou spokojeni, ozvěte se nám. Reklamace řešíme rychle a vždy se snažíme najít férové řešení.

Věrnostní program a registrace

Pro koho je určena registrace na e-shopu?
Pro velkoobchodní odběratele i koncové zákazníky. Registrací získáte pohodlnější nákup a přístup k řadě výhod:
  • Rychlejší objednávky díky předvyplněným údajům
  • Přehled o historii nákupů a jejich stavu
  • Exkluzivní nabídky, slevy a novinky
  • Přednostní informace o limitovaných edicích
Pokud, chcete získat ještě více výhod a být informováni o novinkách a limitovaných edicích přihlaste se také k našemu newsletteru